مجامع فوق العاده و عادی بانک ملت 30 تیر برگزار می شود
مجامع عمومی فوق العاده و عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت در روز30 تیر
برگزار می شود.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی بانک ملت، هیات مدیره این بانک در اطلاعیه ای از سهامداران دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده که در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه در محل سالن اندیشه تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود، حضور پیدا کنند.
دستور کار این جلسه، افزایش سرمایه بانک ملت و سایر مواردی خواهد بود که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده است.
همچنین جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت با دستور کار انتخاب اعضای هیات مدیره این بانک، ساعت 10 صبح همان روز برگزار خواهد شد.
زمان جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملت برای تصویب عملکرد این بانک در مقطع منتهی به پایان اسفندماه سال 95 نیز ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 30 تیرماه امسال در محل سالن اندیشه تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تهران، خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه، تعیین شده است.
سهامداران یا نمایندگان قانونی آنها می توانند برای دریافت برگه ورود به جلسه از روز 27 تا پایان وقت اداری روز 28 تیرماه به اداره امور سهام بانک ملت واقع در تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از تقاطع انقلاب، شماره 1443 ، ساختمان اداره کل امور مالی این بانک، طبقه همکف مراجعه کنند.
همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و همچنین شناسه ملی و شماره ثبت شرکت به همراه اصل و کپی کارت ملی برای نمایندگان اشخاص حقوقی، جهت صدور برگه ورود و حضور در جلسه این مجامع ، ضروری است.
همچنین روابط عمومی بانک ملت در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، در دو بخش حائز رتبه های اول و سوم شد.
در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به پاس ارج نهادن به تلاش های روابط عمومی های کشور در عرصه فرهنگ مکتوب و به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، روابط عمومی بانک ملت در بخش تیزر رتبه نخست و در بخش سرمقاله رتبه سوم را در سطح ملی کسب کرد.
دبیرخانه انجمن متخصصان ایران با اعطای لوح سپاس و تندیس جشنواره، از روابط عمومی بانک ملت، تجلیل کرد.
برقراری 290 هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت در سه ماهه اول سال
مرکز ارتباط ملت- وابسته به بانک ملت- در سه ماهه نخست امسال به بیش از 290 هزار تماس تلفنی پاسخ داد.
علاوه بر ان در سه ماه اول سال جاری 392 پست الکترونیک و 561 پیام کوتاه برای مرکز ارتباط ملت ارسال شده که جمع کل تماس ها با این مرکز از سه روش یادشده را به 291 هزار و 358 فقره رسانده است.
بیشترین تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت مربوط به بانکداری اینترنتی با بیش از51هزار فقره تماس، خودپرداز و کارتخوان فروشگاهی با بیش از 44 هزار فقره تماس و کارت های بانکی با بیش از 38 هزار فقره تماس بوده است.
مشتریان بانک ملت می توانند با تماس شبانه روزی با مرکز ارتباط ملت به شماره های 1556 در تهران و 82488-021 در شهرستان ها، پاسخ سوالات خود را درباره انواع خدمات بانکی نظیر تلفن بانک، همراه بانک ، مغایرت های مالی، ارز، تسهیلات، سپرده ها، بورس، باشگاه مشتریان، بازرسی و کدبانک(USSD) دریافت کنند.
عداد کارتخوان های نصب شده از سوی بانک ملت در سراسر کشور تا پایان خردادماه سال جای، از 817 هزار دستگاه گذشت.
تا پایان فصل بهار امسال و با هدف توسعه فرهنگ استفاده از پول الکترونیک،817هزار و 330 دستگاه کارتخوان فروشگاهی از سوی واحدهای مختلف این بانک در سراسر کشور نصب و راه اندازی شده که از این تعداد، 722 هزار و 102 دستگاه، کارتخوان ثابت و 45 هزار و 228 دستگاه نیز کارتخوان سیار بوده است.
تا پایان خردادماه سال جاری، 12هزار و642 نفر از صاحبان مشاغل در سراسر کشور به درگاه های الکترونیک بانک ملت مجهز شده اند.
بانک ملت همچنین تا پایان خردادماه، چهار هزار و 600 دستگاه خودپرداز در سراسر کشور نصب و راه اندازی کرده که از این تعداد سه هزار و 300 دستگاه خودپرداز دیواری و یکهزار و 300 دستگاه نیز خودپرداز سالنی است.
بهره برداری از 320 پایگاه شبانه روزی دستگاه های خودپرداز نیز از دیگر اقدامات بانک ملت در حوزه بانکداری الکترونیک است.