دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)
تشدید برخورد با هرگونه گرانفروشی در ایام نوروز
مدیرکل دفتر کسب وکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جلسه با واحدهای فروشگاهی و خدماتی این شرکت برای بررسی روند خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز توسط این واحدها خبر داد.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، ناصر آقایی اظهار داشت : در این جلسه مقرر شد کلیه واحدهای فروشگاهی و خدماتی اعم از رستوران ها، فروشگاه های ترمینال ،بیمه ها، هتل ها و سالن CIP نرخ خدمات و محصولات خود را منتشر کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند و سامانه شکایات نیز تا 15 اسفند ماه راه اندازی خواهد شد و با هرگونه گرانفروشی به شدت برخورد می شود.
وی گفت : کارکنان رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی باید علاوه بر رعایت کامل اصول بهداشتی دارای کارت بهداشت باشند و نظافت محیط فروشگاه ها نیز باید در دستور کار مسئولان غرفه ها قرار گیرد.
آقایی افزود : همچنین در این جلسه بانک ها و صرافی ها موظف شدند تا به مقدار کافی وجه نقد و ارز ذخیره کنند تا در هنگام افزایش تعداد پروازها، مسافران در خصوص تهیه پول نقد و ارز دچار مشکل نشوند.
این مقام مسئول در خصوص وضعیت تاکسی های فرودگاه بیان داشت : شرکت های تاکسیرانی باید در ایام نوروز با حداکثر ناوگان خود فعالیت کنند و رانندگان باید بهترین برخورد را با مسافر داشته باشند.
مدیرکل دفتر کسب وکار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد : تمامی واحدهای فعال در فرودگاه باید تکریم مسافر را در اولویت اول کاری خود قراردهند و تمدید قرارداد واحدهای فروشگاهی و خدماتی در گرو رضایت مسافر و ارائه خدمات با کیفیت خواهد بود.