مدیرکل دفتر راهبری سیستم های گفت: طی روزهای آتی نسخه بهبود یافته اپلیکیشن " تامین اجتماعی من" با قابلیت های جدید و حجم کمتر عرضه می شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی معیری با بیان اینکه اپلیکیشن تلفن همراه سرویس گرا با استقبال خوب مخاطبین همراه بود، اظهار داشت: بیش از یکصد هزار نفر نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کرده اند. وی افزود: این اپلیکیشن شامل سرویس های استعلام و نمایش نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده و سایر اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، استحقاق درمان، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه، استعلام بخش مستمری بگیران با امکان مشاهده آخرین فیش مستمری، استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای تمامی کارگاه ها و پیمان های تحت پوشش است. معیری ادامه داد : نمایش اطلاعات مکان محور مراکز خدمات بیمه ای و درمانی ، امکان جستجوی اطلاعات مراکز ارائه خدمات بیمه ای و درمانی در نقشه، پرسش و پاسخ های متداول حوزه بیمه ای (FAQ)، ارائه پویای اخبار و اطلاع رسانی های سازمان تامین اجتماعی به تفکیک آخرین خبر و پربیننده ترین و همچنین امکان دسترسی به فرم های سازمانی و راهنمای مراکز (ستادی) با امکان جستجو نیز، از دیگر سرویس های این اپلیکیشن است. وی تاکید کرد: در آینده ای نزدیک، سرویس های درمانی همچون امکان دریافت نوبت از مراکز درمانی سازمان، امکان مشاهده سوابق نسخ درمانی و همچنین مشاهده نتایج آزمایشات به قابلیت های این اپلیکیشن اضافه می شوند. معیری گفت : همچنین موضوع های مطرح شده توسط کاربران پاسخ داده می شود.