پخش زنده
امروز: -
ستاد مرکزی ارتباطات مردمی ریاست جمهوری(سامد) در تبریز، پیگیر مطالبات مردم است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این ستاد، ۴۰۰نفر به نمایندگی از دستگاهها و نهادهای مختلف، با بررسی نامههای مردم، آنها را طبقه بندی میکنند، به طوری که تا یک ماه آینده، به این مطالبات رسیدگی و پاسخ داده خواهد شد.
معاونان استاندار آذربایجان شرقی هم امروز با حضور در محل ستاد مرکزی سامد، از روند و چگونگی بررسی و رسیدگی به نامهها و مطالبات مردم از رییس جمهوری، بازدید کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار میگوید: همکاران ما در ابتدا، نامهها را باز و ممهور کرده و با بررسی اولیه، اطلاعات و محتوای درخواست را به سامانه سامد وارد میکنند.
به گفته رحیم شهرتی فر، در این مرحله چنانچه اطلاعات درج شده ناقص باشد، با متقاضی تماس تلفنی گرفته شده و نواقصات، رفع و تکمیل میشود.
وی ادامه میدهد: با تفکیک، تکمیل و ثبت اطلاعات متقاضی در سامانه، تقاضای ثبت شده به صورت آنلاین در دسترس همکاران مستقر در نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته و دستور رسیدگی به نهادها و سازمانهای مربوط صادر میشود.
قاری زاده، مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استاندار آذربایجان شرقی هم در تکمیل سخنان شهرتی فر میگوید: پس از این مرحله، کد رهگیری از طریق یک پیامک به متقاضی ارسال میشود تا با این کد از نتیجه درخواست خود مطلع شود.
محمدصادق پورمهدی، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم که به شخصه برخی مطالبات مردم از رییس جمهوری را پیگیر بود میگوید: به همه نامهها چه مثبت و چه منفی، پاسخ داده خواهد شد و مسئولان استان موظفند در سریعترین زمان ممکن به نامههای ارجاع شده به آنان، پاسخ دهند.
چند وقت پیش نامه فرستادم حالا حدود ۱۰ روزی میشه که کد پیگیری اومده تلفن ۱۱۱ که کلا اشغال است از سایت هم نمیدونم چه طوری پیگیری کنم
بنده نامه ای به ریاست محترم جمهوری اسلامی نوشتم کد پیگیری اومده ولی سامانه 111جواب نمیده حضوری چه جوری پیگیری کنم 99/07/14