در پی انتشار مطالبی در شبکههای اجتماعی
تکذیب خبر طلب کاری مشترکان از همراه اول
مدیرکل شرکت ارتباطات همراه اول، مطالب منتشر شده درباره طلب مشتریان از این اپراتور با کد ستاره ۱۱۷ را شایعه دانست و تکذیب کرد
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛
شاهین آرپناهی گفت: کد #۱*۱۱۷*۱۰* اجازه اپراتور به مشترکان دائمی (با ارائه اعتبار) است که بتوانند در طول دوره بیشتر از خط استفاده و در پایان دوره هزینه مصرف را پرداخت کنند.
وی گفت: با گرفتن این کد مشترکان مطلع میشوند براساس خوش حسابیهای قبلی خودشان اپراتور به آنها چه قدر اعتبار و اجازه استفاده میدهد.
آرپناهی با بیان اینکه این خدمت فقط ارائه اعتبار است و قابل تبدیل شدن به پول نیست و امکان بستانکاری ندارد، گفت: شایعههایی که در این خصوص بود، تکذیب و درباره فعال کردن این کد اطلاع رسانی میشود.
وی با رد شایعه سوء استفاده اپراتور از مشترکان افزود: این گونه حرفها به اعتماد مردم آسیب میزند واصولا امکان ندارد که اپراتور بستانکاری مازاد داشته باشد.
آرپناهی افزود: حتی اگر کسی اشتباهی پرداخت اضافی به هر شکل داشته باشد، بلافاصله در صورت حساب او دیده میشود.
وی با بیان اینکه در این باره شکایتی از هیچ مرجع یا فردی از همراه اول نشده است، گفت: در چارچوب مقررات فعالیت میکنیم و نظارتهای خوبی وجود دارد؛ بنابراین گزارش در فضای مجازی خبری منتشر شده که همراه اول اضافه دریافتی از مشتریان داشته است و بر اساس حکم دادگاه باید این اضافه دریافتی را به مشتریان بازگرداند و مشترکان با کد دستوری #۱*۱۱۷*۱۰* امکان اطلاع از طلب خود را دارند؛ که همه این شایعهها تکذیب شد.
اطلاعیه همراه اول در مورد خدمت و کد افزایش مبلغ قطع میاندوره
شرکت ارتباطات سیار ایران در مورد خدمت و کد افزایش مبلغ قطع میاندوره اعلام کرد: " ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع" فقط سقف قطع میاندوره مشترکان دائمی را بالا می برد.
پیرو انتشار مطالبی در شبکههای اجتماعی با موضوع بازپرداخت وجوه دریافتی از مشترکان خطوط دائمی همراه اول از طریق قبوض، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که کد «ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع» صرفا برای بالا بردن سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی است و موجب بستانکاری مشترکان نمیشود.
میخواستم ببینم چطور میتونم بفهمم مبلغی که ازمن کم شده رفته بستانکاری خطم یانه؟
من هزینه همراه اول ودوبار پرداخت کردم