رئیس مرکز بازرسی سازمان اداری و استخدامی کشور: ثبت ۳ هزار و ۵۳۴ تماس مردمی که ۲۲۸ مورد از آن شکایت مردمی و مرتبط با سامانه فواد بوده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، داودی در خبر 20 شبکه قزوین گفت: 30 درصد از این شکایات در خصوص شفاف نبودن روند ارائه خدمات ، 22 درصد موکول کردن ارائه خدمات به زمان های آتی و 13 درصد شکایت عدم رعایت کرامت انسانی بوده است.
وی اعلام کرد: 219 شکایت در این یک ماه رسیدگی شده است.
رئیس مرکز بازرسی سازمان اداری و استخدامی کشور همچنین از راه اندازی این سامانه در استان البرز خبر داد.