پخش زنده
امروز: -
با متخلفان و فروشندگان غیرمجاز سوخت در خرمشهر برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فرماندار ویژه خرمشهر در بازدید از تعدادی از جایگاههای عرضه سوخت در سطح این شهرستان گفت: حقوق شهروندان خط قرمز ماست و هیچگونه کوتاهی در ارائه خدمات مناسب به مردم پذیرفتنی نیست.
لفته دورکوندی افزود: پیگیریهای لازم برای افزایش سهمیه کارتهای سوخت جایگاهها در حال انجام است تا بخشی از مشکلات و فشار وارد شده به شهروندان کاهش یابد.
او با تأکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان و متخلفان حوزه سوخت گفت: با افرادی که اقدام به فروش غیرمجاز سوخت میکنند، بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.
فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: در مقابل، از جایگاههایی که با نظم، دقت و رعایت حقوق مردم خدماترسانی میکنند، حمایت خواهد شد و بستههای تشویقی برای آنها در نظر گرفته میشود.