پخش زنده
امروز: -
در اقدامی ایثارگرانه، اعضای بدن یک جوان اهل شهرستان الوند، پس از مرگ مغزی، به چندین بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این عمل خداپسندانه که با رضایت خانواده مرحوم علیاکبر محمدی صورت گرفت، موجب بازگشت امید به زندگی در تن رنجور بیماران شد.
به گفته پزشکان بیمارستان، با اهدای اعضای بدن علیاکبر محمدی، چندین بیمار که در صف انتظار پیوند عضو بودند، زندگی دوبارهای یافتهاند.
خانواده آن مرحوم، ضمن ابراز تألم و اندوه فراوان، این اقدام را تنها مایه آرامش خود در فراق فرزندشان دانستند و آن را اوج ایثار و فداکاری قلمداد کردند. این حرکت ارزشمند، بار دیگر مفهوم زیبایی از ایثار و بخشندگی را در جامعه تبلور بخشید.