پخش زنده
امروز: -
معاون اقتصادی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بهرهگیری از ظرفیت حملونقل ریلی برای تسریع در خروج مواد اولیه مورد نیاز کارخانهها از تمهیدات مهم در جنگ تحمیلی سوم بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، روحالله شاعلیا افزود: تسریع در ترخیص خودروهای وارداتی و ترانزیتی و مدیریت پراکندگی کالا در بندر از دیگر تدابیر بود.
وی گفت: با تعامل و هماهنگی صورت گرفته با راهآهن جمهوری اسلامی ایران، دو فروند کشتی تخلیه و محمولههای آن با حمل یکسره ریلی به استانهای هدف ارسال شد.
معاون اقتصادی و بندری ادارهکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: با تلاش و هماهنگی دستگاههای ذیربط و با پشتیبانی دستگاه قضایی، روند ترخیص و جابهجایی خودروها با هدف صیانت از داراییهای صاحبان کالا با سرعت و شتاب بیشتری صورت گرفت.
شاعلیا گفت: مشارکت و همراهی همه ارگانهای مرتبط، صاحبان کالا و فعالان بخش خصوصی نقش مؤثری در تحقق اهداف تعیین شده و روان سازی عملیات بندری در بندر شهید رجایی داشت.