پخش زنده
امروز: -
به گفته معاون شهرداری دهدشت وجود دود در سایت زباله دهدشت ناشی از آتش سوزی هفته اخیر است و همچنان تلاش برای مهار کامل آن ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون خدمات شهری و ایمنی شهر دهدشت گفت: در هفته اخیر محل دپوی زباله در حاشیه شهر دهدشت دچار آتشسوزی شد.