پخش زنده
امروز: -
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: پیرو گزارش تلفات دام ها در ر وستای چراپا بلافاصله اکیپ های دامپزشکی اعزام و مایه کویی کلیه دام ها و کانون کوبی انجام شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: چندقلاده سگ در روستای چراپا دچار هاری شده بودند نمونه برداری شد و به طرز بهداشتی دفن گردید.
همه دام های روستا چراپا نیز مایه کوبی شد وکانون کوبی انجام شد.
دکتر جامعی اعلام کرد: در صورت مشاهده هاری در حیوانات، فورا حیوان تلف شده را دفن کنید، آغل را سمپاشی کنید و از هرگونه تماس مستقیم بپرهیزید.