• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۸۲۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۳:۲۳
خراسان رضوی » سیاسی
فرماندار کاشمر اعلام کرد

برگزاری جلسات اداری بین ساعت ۸ تا ۱۲ ممنوع

فرماندار کاشمر گفت: از این پس هیچ جلسه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در ساعات ۸ تا ۱۲ برگزار نمی‌شود، زیرا این ساعات اوج مراجعه مردم به ادارات برای پیگیری امورشان است.

برگزاری جلسات اداری بین ساعت ۸ تا ۱۲ ممنوع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محمد قربانی در نشست شورای اداری شهرستان کاشمر افزود: جلسات اداری باید پیش از ساعت ۸ صبح یا بعد از ساعت ۱۲ برگزار شود و تنها در شرایط خاص و ضروری، امکان برگزاری جلسه در این بازه زمانی وجود دارد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای شهرستان، گفت: در کنار طرح‌های عمرانی، باید برای حوزه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی نیز طرح‌های مشخص و قابل اندازه‌گیری تعریف شود تا شاهد تحول در این بخش‌ها باشیم.

فرماندار کاشمر افزود: طی روز‌های آینده با همکاری دستگاه‌های اجرایی، طرح‌های حوزه فرهنگی، اجتماعی و دیگر بخش‌ها تعریف می‌شود و این طرح‌ها باید دارای هدف، زمان‌بندی و خروجی مشخص باشد.

وی با اشاره به ضرورت فعال‌تر شدن برنامه‌های فرهنگی افزود: به عنوان نمونه، می‌توان برای دستگاه‌های فرهنگی شهرستان مأموریت‌های مشخص تعریف کرد؛ از جمله اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های منظم هنری مانند اجرای تئاتر برای مردم داشته باشد و مجموعه‌های فرهنگی نیز با برگزاری برنامه‌های قرآنی و معرفتی در ارتقای فضای فرهنگی شهرستان نقش‌آفرینی کنند.

قربانی با بیان اینکه میدان امروز مسئولان، تلاش و خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: اگرچه رزمندگان ما در میدان دفاع از کشور با دشمنان مقابله می‌کنند، اما میدان مسئولان، کار، تلاش، پیگیری و اجرای پروژه‌هایی است که موجب بهبود شرایط زندگی مردم می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: ممکن است درخواست یک شهروند به دلیل موانع قانونی قابل اجرا نباشد، اما شیوه برخورد، توضیح مناسب و پاسخگویی محترمانه می‌تواند موجب رضایتمندی مردم شود.

فرماندار کاشمر افزود: مردم باید با روی گشاده و برخورد مناسب از ادارات خارج شوند و هیچ مراجعه‌کننده‌ای نباید به دلیل نوع برخورد نامناسب، احساس بی‌احترامی یا بی‌توجهی داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به نشست بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز گفت: بانوان همگام با سایر کارکنان در ادارات، بانک‌ها و مجموعه‌های مختلف مشغول خدمت هستند و باید شرایط مناسب‌تری برای فعالیت آنان در چارچوب قوانین و مقررات فراهم شود.

قربانی تأکید کرد: موضوعات و دغدغه‌های مطرح‌شده از سوی بانوان شاغل باید با جدیت توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود و در صورت نیاز، موارد خاص برای بررسی و رفع موانع به فرمانداری منتقل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
مطالبات مردم در بسته صدای شما ۶ تیر ۱۴۰۵
بیانیه ۱۰ ماده‌ای جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری پیرو پیام راهگشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی و حوادث اخیر
مهار حریق انبار علوفه بدون تلفات جانی در محور دهق -قهی
پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت سیمین‌دخت وحیدی شاعر
راه عزت از وحدت میدان‌ها میگذرد
اجرای طرح آرامش در شهر و ارتقاء امنیت اجتماعی در رفسنجان
آمادگی دستگاه‌های استان برای استفاده از مدل حکمرانی داده
تدوین برنامه جامع توسعه ورزش همگانی تا افق ۱۴۱۰
حرکت به سمت حکمرانی هوشمند، اولویت نظام اداری است
هشدار وزش باد و باران و کاهش دما در سمنان
ضرورت استفاده از توان بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام
تمدید ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین ۱۴۰۵
شمار کشته‌شدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
پاسخ نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا
بسیج همه ظرفیت‌های خوزستان برای تشییع پیکر مطهر رهبر شهید
تداوم تجمعات شبانه مردم مهاباد در ایام محرم تجلی پیوند مردم و آرمان‌های انقلاب
صداوسیمای لرستان آماده پوشش مراسم بدرقه رهبر شهید
اطلاعیه دادگستری استان تهران پیرامون تعاونی اعتباری مولی الموحدین
تساوی نود ارومیه دربرابر پارس جنوبی جم
عبور از روزهای گرم و اوج مصرف برق در اهواز با افزایش ظرفیت تامین برق
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم
پخش مسابقه تیم ملی ایران و مصر از شبکه سه سیما 
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
آغاز به کار ادارات استان فردا شنبه از ۹ صبح
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم
امشب، آغاز پخش فصل سوم «آقای قاضی» از شبکه دو سیما
تاخیر دوساعته آغاز بکار ادارات فردا بخاطر بازی فوتبال ایران در جام جهانی
جریمه میلیاردی فروشنده کیف و کفش قاچاق در رشت
شهادت ۲ نفر در حمله ضد انقلاب به ایست بازرسی بانه
تاخیر شروع به کار ادارات خوزستان در روز شنبه ۶ تیر
تقویم روز و اوقات شرعی ۵ تیر ۱۴۰۵
اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به ۲۲ هزار بازنشسته کشوری در فارس
شنیده‌شدن صدای انفجار در سیریک و قشم
علم‌گردانی هزاوه؛ آیین ۳۰۰ ساله محرم در روستای تاریخی اراک
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۶ نظر)
اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب رفع می‌شود  (۳ نظر)
یادگیری رایگان هنرهای سنتی؛ ثبت‌نام دوره‌های تابستانی در شیراز آغاز شد  (۲ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
سنای آمریکا به پایان جنگ با ایران رأی داد  (۱ نظر)
روز تاسوعا در کربلا چه گذشت؟  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)
اعتراف دوباره مارک روته به حمایت ناتو از تجاوز آمریکا به ایران  (۱ نظر)
ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند  (۱ نظر)