پخش زنده
امروز: -
قرق و ایجاد بندهای خاکی جان دوباره به دشت شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری داد.
به خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مردم استان چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور خود در میادین و خیابانهای بر ایستادگی و حمایت قاطع خود از تمامیت ارضی و منافع ملی تأکید کردند استان گفت: در چند سال اخیر کاهش باران و چرای بی رویه دشت شهرکرد را به منطقه ممنوعه بحرانی تبدیل کرد و حالا با رویش گونههای گیاهی این دشت جان دوباره گرفت.
اصغر احمدی افزود: در چهار محال وبختیاری ۱۲ دشت ممنوعه وجود دارد که چهار دشت آن ممنوعه بحرانی است.