پخش زنده
امروز: -
سه دستگاه گنجیاب غیرمجاز در فریدن کشف و دو نفر دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با حفاریهای غیرمجاز و حفاظت از میراث فرهنگی، مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور دامنه به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.
جواد افشاری افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۳ دستگاه گنجیاب غیرمجاز شدند که متهمان قصد جابهجایی و استفاده از آنها را داشتند.
وی گفت: ۲ متهم دستگیرشده تحویل مراجع قضایی شدند.