پخش زنده
امروز: -
مخازن تامین آب واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن بندرعباس با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: دو مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی در بلوار شهیدرجایی ساخته میشود.
عبدالحمید حمزه پور افزود: ۲۰۰ هزار نفر جمعیت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن از مزایایی آن بهرهمند میشوند.
وی گفت: یک مخزن تا پایان شهریور و مخزن دیگر تا آذر امسال به بهره برداری میرسد.
بیشتر بخوانید؛ جراره: برای مشکلات حاد آب قشم، بودجه ویژه اختصاص یافت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با ساخت این مخازن ظرفیت ذخیزه سازی آب شهر نیز به ۲۵۰ هزار مترمکعب افزایش مییابد.
حمزه پور افزود: با توجه گرمای هوا بتن ریزی ساخت مخازن در شبها انجام میشود.
وی گفت: اکنون ۴ طرح آب و فاضلاب در شهر بندرعباس با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در حال اجراست.