در صد و یکمین شب از تجمعات مردمی، پیام واحدی به جهان مخابره شد: «میدان ما یکی و دشمن مان نیز یکی است»؛ پیامی که بر همبستگی جبهه مقاومت در برابر ائتلاف آمریکایی–صهیونیستی تأکید داشت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تأکید بر ضرورت تحول در نظام مدیریت پسماند، گفت: رویکردهای سنتی دیگر پاسخگوی چالشهای پیچیده پسماند در استان تهران نیست .
همزمان با برگزاری آیین تجلیل از فعالان محیط زیست شهرستان بهارستان، از کتاب «گلبرگ» به عنوان راهنمای جامع آشنایی با رایجترین درختان بومی و غیربومی رونمایی شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از آغاز طرح «۱۰۰ شب، ۱۰۰ بازدید» در منطقه پردیس با هدف مدیریت مصرف انرژی، جلب مشارکت اصناف و حفظ پایداری شبکه توزیع در فصل گرم سال خبر داد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طرح رایگان سازی حمل و نقل عمومی توسط طراحان در جلسه شورا و در حین بررسی پس گرفته شد؛ اما با اصل آن مخالفت نشد، گفت: یک فوریت آن در چند جلسه قبل به تصویب رسیده بود و بعد از بررسی کمیسیون حمل و نقل و برنامه و بودجه، در دستور کار شورا قرار گرفت.
شرکت آب و فاضلاب جنوبشرقی استان تهران در اطلاعیهای از اجرای برنامه زمانبندی افت فشار آب در شهرستان ورامین خبر داد و اعلام کرد این تصمیم با توجه به محدودیت منابع تولید و با هدف مدیریت مصرف و توزیع عادلانه آب شرب اتخاذ شده است.
معاون طرح و برنامه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از بازسازی، تعمیر و تجهیز ۱۰ مرکز فرآموز در مناطق مختلف تهران با هدف آموزش مهارتهای زندگی به کودکان ۶ تا ۱۲ سال خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران گفت: مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی آب ملارد در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و طی هفتههای آینده به شبکه توزیع متصل میشود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران گفت: در دو و نیم ماه گذشته نزدیک ۸۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز در غرب استان تهران قطع شده و کسانی که مجدد این انشعابات غیرمجاز را وصل کنند برخورد قضایی میشود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نحوه جابجایی واگنهای مترو از چین به ایران در شرایط فعلی در حال بررسی است و چین تأکید دارد انتقال رامهای قطار در امنیت ۱۰۰ درصدی انجام شود.
مردم ولایتمدار رباط کریم در یکصدویکمین شب از شهادت رهبر فقید انقلاب، با تأکید بر تداوم حضور میدانی، به تبیین دلایل بدبینی و بیاعتمادی مطلق خود به جبهه استکبار پرداختند.
شهردار تهران در پیامی به مناسبت گذشت ۱۰۰ روز از «اولین شب بعثت مردم ایران»، ضمن گرامیداشت ایستادگی و اتحاد ملی تأکید کرد: میدانها نه تنها خالی نشد، بلکه ملت ایران آیه «إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا» را تحقق بخشیدند و نشانه پیروزی و نصرت الهی شدند.