برنامه ارتقای بهرهوری بخشهای اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» ابلاغ شد
در راستای انجام تکالیف مندرج در تبصره ماده (۲) برنامه هفتم پیشرفت، دبیرخانه نظام ملی بهرهوری ایران، برنامه ارتقای بهرهوری دو بخش اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» را جهت اجرا به تمام دستگاههای اجرایی نقشآفرین در این بخشهای اقتصادی ابلاغ کرد.
۰۱ تير ۱۴۰۵ ۱۲:۴۴