امروز: -
پس از پشت سر گذاشتن فصل گرما و تابستان با رسیدن فصل پاییز، تهران جلوه‌ی زیبایی به خود می‌گیرد.
عکاس :سهراب سید جمالی
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۵
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از پشت سر گذاشتن فصل گرما و تابستان با رسیدن فصل پاییز، تهران جلوه‌ی زیبایی به خود می‌گیرد. این شهر در فصل برگ ریزان چهره‌ی دیدنی به خود می‌گیرد که چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد. قدم زدن در هوای پاییزی و روی برگ‌های درختان به دل می‌چسبد و پایتخت دیدنی ایران را جذاب‌تر می‌کند.
پارک ملت، این روز‌ها نمایی دیدنی یافته و برگ‌های پاییزی، پیاده راه‌ها و فراز و فرودش را نقش و رنگی دیگرگونه زده و تصویری شاعرانه‌تر از همیشه به آن بخشیده است. پارک ملت یکی از پارک‌های قدیمی و زیبای تهران است که بازدید از آن هیچ‌وقت برای گردشگران تکراری نمی‌شود. این پارک که از دهه چهل تاکنون میزبان گردشگران داخلی و خارجی است همه روزه تعداد زیادی از مردم برای دیدن زیبایی‌های این پارک، ورزش کردن، ملاقات با دوستان و قدم زدن و استفاده از طبیعت، به این پارک مراجعه می‌کنند. بوستان ملت با تنوع بالای گونه‌های گیاهی در فصول مختلف سال، زیبایی‌های خاص خود را دارد. فصل پاییز و به ویژه آبان و آذرماه زیبایی‌های این پارک دوچندان می‌شود.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باسلام وعرض خسته نباشیدب تمام دست اندرکاران بویژه زحمت کشان این عرصه خداقوت خسته نباشید.پاک ملت جز معدودپارک های بهداشتی و زیبای تهران محسوب میشودوبدیل کمی ترافیک وبلندی زمین ونزدیک کوه آب وهوای معتدل وشاداب کننده ای دارد که بااون هوای بسیارآلوده تهران این پارک شمال شهربسیارجای تفریح وورزش والبته استراحتگاه خستگان ازهوای کسل کننده و گرفته پایین شهراست که باپاگذاشتن دراین پارک انگارازگرمای جنوب کشوربه شمال کشورفرسنگهاسفرکرده وراه پیموده ای بویژه مختص فصل بهارووفرح بخش تابستان است
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha