آیین عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور گسترده عراقیهای مقیم کیش، بومیان و عاشقان اهلبیت(ع) در حسینیه ماتمالزهرا(س) برگزار شد و عزاداران با برپایی علم، اجرای آیینهای سنتی، سنج و دمامزنی و مرثیهخوانی، یاد و نام سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش را گرامی داشتند.
عکاس :فاطمه یاقوتی
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۳ - ۰۷:۲۳