• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۳۳۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
اجتماعی » جامعه و شهری
از ۳ ماه به ۴۵ دقیقه؛

کاهش زمان پاسخگویی ۱۸۸۸

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران: جلسات ارتباط مستقیم مدیران شهرداری با شهروندان به اعتماد بیشتر مردم کمک می‌کند

کاهش زمان پاسخگویی ۱۸۸۸به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) در پنجمین جلسه ارتباط مستقیم مردم و مدیران ارشد شهرداری تهران از طریق تلفن ۱۸۸۸ میزبان محمدرضا جوادی یگانه، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مدیران این معاونت بود. 
در پایان این جلسه ابوالفضل رفیع، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: سامانه ۱۸۸۸ برای مردم تهران یک سامانه آشنا است. تماس‌های امروز نشان می‌دهد مردم به این سامانه اعتماد دارند و در طول این سال‌ها توانسته اند پاسخگویی مناسبی به مطالبات شهروندان داشته باشد.
وی با بیان اینکه شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۸۸۸ به راحتی می‌توانند مطالبات شان را مطرح می‌کنند، عنوان کرد: این موضوع بسیار مهمی است که این سامانه توانسته اعتماد مردم را جلب کند و این دستاورد همکاران ما در این سامانه و سازمان بازرسی شهرداری قابل تقدیر است. 
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: همچنین نوع پیگیری مطالبات شهروندان در این سامانه نسبت به گذشته سرعت بیشتری گرفته است. در گذشته پیگیری‌ها حدود سه ماه بوده و هم اکنون به ۴۵ دقیقه کاهش پیدا کرده است. 
رفیع با تاکید بر اینکه سامانه ۱۸۸۸ مورد اطمینان شهروندان است، گفت: برای اینکه شهرداری بتواند در خدماتی که ارائه می‌دهد، مطالبات مردم را بداند این سامانه بازوی مناسبی است. مدل ایده آل خدمات رسانی در شهرداری تهران این است که مبتنی بر نیاز و درخواست شهروندان باشد و خدماتی که ما به مردم ارائه می‌دهیم باید خدمات مناسبی باشد. 
وی تاکید کرد: این سامانه از برنامه‌های موفق شهرداری بوده است، و باید تقویت شود. همین طور باید مدیران این سامانه را به عنوان یک ابزار مدیریتی قوی در کنار خودمان داشته باشیم و به پیام‌هایی که از این طریق منتقل می‌شود به موقع رسیدگی کنیم. 
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: در این جلسه فراوانی پیام‌ها به مجموعه‌های ورزشی و سرا‌های محلات مربوط بود که به نظر می‌رسد با توجه به پیامی که از شهروندان دریافت کردیم باید در رسیدگی به این دو قسمت یک اقدام ویژه انجام دهیم که فکر می‌کنم این دو موضوع هم در اولویت برنامه‌های معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باشد.
رفیع با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات ارتباط مستقیم مدیران شهرداری با شهروندان به اعتماد بیشتر مردم کمک می‌کند، گفت: وقتی شهروند می‌تواند فقط با یک تماس با مدیر ارشد یک مجموعه صحبت کند آرامش خاطر در او ایجاد می‌شود و وقتی مدیران به طور مستقیم پیامی را دریافت می‌کنند با دقت بیشتری آن مشکل را بررسی می‌کنند و این مسئله به ارتقای رضایتمندی شهروندان کمک می‌کند. 
در پایان این جلسه که از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار شد، مدیران معاونت اجتماعی و فرهنگی به بیش از ۱۰۰ تماس شهروندان پاسخ دادند که بیشترین تماس‌ها مربوط به اماکن ورزشی و سرا‌های محلات بود. از این تماس‌ها ۸۵ تماس دستور اجرا گرفت و باقی تماس‌ها ارشاد و راهنمایی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
اعلام آمادگی دولت برای اجرای کالابرگ الکترونیک
هفته دوم مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی BT۵۰
قهرمانی انواری و هژبر در رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی BT۵۰ بانوان
ایجاد نخستین رصدخانه قوانین گردشگری خاورمیانه در کیش
جریمه ۹۸۰ میلیون تومانی مشاور املاک متخلف در زنجان
رعایت رفتار‌های مؤثر در کاهش سوانح رانندگی
بی توجهی به اصولی ایمنی جان شهروندان را به خطر می اندازد
بازگشت مس سونگون به صدر جدول لیگ دسته یک کشور
برگزاری مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه تبریز
۲۸۰ میلیارد ریال برای توسعه ارتباطات روستایی منطقه آزاد ماکو هزینه شده است
از بلاتکلیفی اردوگاه دانش آموزی خراسانلو تا آب آشامیدنی ارمغان‌خانه
ثبت‌نام بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز آذربایجان‌غربی در طرح ملی ایران دیجیتال
اتصال ۷ روستای آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
همکاری ایمیدرو با شرکت روسی برای هوشمندسازی معادن
دبیرشورای فرهنگی وزارت ارتباطات:از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها برای تولید محتوای دینی و مذهبی حمایت می کنیم
افتتاح نخستین مرکز تخصصی حفاظت و تیمار فوک خزری در گیلان
دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهیدان صفاییان و محمدی
سفر معاون حقوقی وزارت ارتباطات به ارومیه
تصویب ۲۴۰۰ میلیارد ریال جهت اجرای طرح‌های آموزشی در خوی
پروازهای دبی، اربیل وکیش از فرودگاه ارومیه در دست بررسی است
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
فوت فرزاد خوش برش در بیمارستان 
دریای خزر، نیازمند همکاری مشترک استانهای ساحلی پنج کشور
پیروزی تیم فوتبال ابومسلم مشهد مقابل دریای آرین بابل
طلای هادی ساروی در کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی
سیاست‌های تشویقی برای فرزند آوری باید افزایش یابد
اجرای برج‌ نگاره «قهرمان» بر پیکره برج آزادی
انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛ قرعه کشی پلی آف بین قاره‌ای، فردا در زوریخ
تقویم و اوقات شرعی زنجان در ۲۸ آبان ۱۴۰۴
صعود ساروی و هدایتی به پیکار پایانی
حکیم ۷۰ ساله ایجرود؛ بیست و سه کتاب با نور مکتب‌خانه
لزوم پیشگیری از سرماخوردگی و رعایت نکات بهداشتی در روز‌های سرد سال
پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها برای ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی
سردار شکارچی: قدرت موشکی ایران دشمن را شگفت‌زده کرد
تقویم و اوقات شرعی چهاشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۴ به افق قم
پیشرفت چشمگیر سیل‌بند خدابنده
۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود  (۲ نظر)
غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی چند شهر و روستای استان مرکزی  (۲ نظر)
آموزش مجازی مدارس و دانشگاه‌های رشت همزمان با برگزاری اجلاس استان‌های ساحلی خزر  (۱ نظر)
سردار حسن‌زاده: قدرت موشکی ایران مهار شدنی نیست  (۱ نظر)
قانون اساسی بالاترین سند ملی برای دفاع از کشور  (۱ نظر)
آغاز مذاکرات ایران و چین برای اتصال ریلی شرق به غرب  (۱ نظر)
منابع انسانی موتور محرک تعلیم‌وتربیت است  (۱ نظر)
طرح نماد، سرمایه‌های اجتماعی را حفظ می‌کند  (۱ نظر)
دیپلمات روس: قطعنامه آمریکا درباره غزه بسیار مبهم است  (۱ نظر)
راه اندازی خط تولید موتور‌های کم مصرف در سمنان  (۱ نظر)
جامعه ایران در آستانه ورود به «سیاه‌چاله جمعیتی»  (۱ نظر)
ادامه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هزارانی  (۱ نظر)
استقبال ترامپ با تشریفاتی کم‌سابقه از ولیعهد عربستان  (۱ نظر)
رکوردشکنی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در تأمین انرژی شمال شرق کشور  (۱ نظر)